יום שבת, 9 במרץ 2013

ונער קטן ינהג בם


ונער קטן ינהג בם. 


כבר לא ישעיהו. כבר עולם השפים. מאוחר. לי כבר אין עתיד. לגברת מהרצליה שראיתי ביום שישי בחדשות של הערוץ הראשון, יש. אהבה. הערצה. עבודת אליל צעיר כמו פוסידון יהודי.  מי שיגמור את ישראל יהיה נער קטן שבאמצעות חביקותו לבנט, ושבמראה השניים דומים, וילדים טובים מותקים של אמא שלהם , שהרופאים הכי טובים הצביעו לנער כדי לא להצביע לשלי וילדים טובים, מתחבר למייצגם של רבני העוולה, שיהרגו גויים בשטחים ותגיד הגברת מהרצליה שזה סתם, זה ערבים, זה עינויי האחרים, זה לא להיות שונה , זה להיות נוצר ירושלים שחס ושלום לא תחולק, וז הרגע הכי מכונן בתולדות ישראל, נער טוב, נעים הליכות, מחביר אלינו רבנים משוועי רבין למוות , המחכים שהאל סתם את פיו מאז הר סיני יביא משיח. אמריקה תיעלם. אירופה תתחנן על נפשה. תרבות תהיה הרג כל מה שאינו נחמד בעיניהם. 
והנה אני בא בימים. 
בנעוריי לחמתי על הקמת מדינה. לא ראיתי שום בנט בסביבה. גם בעצם הקרבות הקשים עם הערבים לא שנאנו. הם היו אויב, במלחמה נהרגים או הורגים, זה גם מה שהנער הקטן למד כששירת ב"במחנה"  והנה דווקא הוא שנהיה חביב המדינה שהקמנו לגדולי רוח, למדינאים שגרו בדירות שני חדרים, שלא שנאו, שבאו אחרי שואה והביאו את מי שנותר חי, ויישבו אותם ולא היו בנטים ולא היו בני הרב קוק  למיניהם ולא היו משחרי גאולה ופתאום נער קטן מביא עלינו כליה וכל מיני אנשים שנראו לנו טובים , חכמים, כאלה שהכרנו כבני אדם , כנו אשת דיעה יפהוחכמה כרות קלדרון וגם היא עדיין חוגג סביב הבגידה של אדונה הצעיר שיביא אתו אל ביבי המחכה לו בתאוות טרף ואהבה של אב שבנו מנסה להורגו ויבואו ימים רעים עלנו.
לשמחתי לא אהיה כאן. אפילו מצבה לא אשאיר לעם שיביא דרך לפיד את שלטון השטחים על ישראל שהקמנו והיא לא תהיה, כולל הזיכרון היפה של גיא אוני והרי הייתה מדינה שהיתה אמורה להיות או לגויים והנה יצא המרצע מן השק. כבר חושך עבה יורד ונהיה סודן עם זמרים נחמדים, ושפים בינעירוניים שמלמדים לבשל בשר בלי בשר, והכול יהיה מושתת על מה שלפיד בתבונת מעמד של משיח בן יוסף יביא ומביא את בנט משיח בן דויד וזה פחות או יותר מה שקורה כאשר עלטה עטפה את יקירי הנאורים שהלכו אל לפיד כי לא היה קיצוני, בא ממשפחת לפיד ונועד לא להיות נסיך שהוא כבר ובמקום אורה מביא משיח שאחריו יהיה הכול מותר ברשות התורה . 
אני מין אלישע בן אבויה קטן זקן ועצוב. השקעתי שנים בניסיון להשתתף בהקמת מדינה נכונה ויפה. אלישע נקרא "האחר" והייתי תמיד האחר בלי התבונה העמוקה שלאלישע. חבל על חלום שנפל והתפוצץ מהעץ. לפיד היה צריך ללכת עם קהלו לאופוזיציה להיאבק למען מדינה שתהיה מה שאביו אולי חלם עליה אבל בהיסטוריה שתיכתב אם הצנזורה תתיר אחרי הבנטיזם יאמר שמי שהביא את ישראל האחרת, הנאבקת נגד כל העולם, שמאמינה שישראל היא מעצמה שתוכל לנצח במלחמה נגד עם גדול וחזק, הלא מנחם בגין כשחזר מקמפ דיוויד, והבנטים באו לכבש המטוס וצעקו וקיללו והוא קרב אליהם ואמר משפט אחד : אף 16 לא כתוב בתנך. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה